loading...
اولين و بزرگترين پرتال تفريحي بچه هاي مشهد
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
خانم ۲۶ ساله در ۹ ماه دو زایمان کرد! + تصاویر 1 213 tfoorooghi
تنقلات مفید دربارداری 0 16 tfoorooghi
..:: چت روم آزاد صدای شب ::.. 743 23833 mary
با آخر این اسم بیا یه اسم جدید بگو 366 14770 mary
شیکه اجتماعی کشکول افتتاح شد 0 73 mromidansari
شیکه اجتماعی کشکول افتتاح شد 0 107 mromidansari
شیکه اجتماعی کشکول افتتاح شد 0 92 mromidansari
به زودی انجمن به آدرس جدید و سرور جدید انتقال پیدا میکند 12 791 mromidansari
دهه شصتی ها یادتونه ؟! 2 300 mromidansari
قشنگ ترین اس ام اسی که کاش میتونستیم دریافت کنیم …. 0 235 mromidansari
کت آقای مجری رو !!!!! 0 232 mromidansari
کاریکاتور کاملا گویاست ... 0 211 mromidansari
میازار موری که دانه کش است 0 234 mromidansari
..:: دفتر حضور و غیاب مشهدی ها ::.. 27 1305 mohamadb741
وقتی شتر دارد سر بچه ات را می خورد! 2 251 kiumarsgamer
جلسه ی خواستگاری... (طنز) 1 270 mromidansari
وجود هواپیما اونم اونجا تو اون زمان؟؟؟؟ 1 215 mromidansari
تابلوهای بامزه 0 210 kiumarsgamer
سوژه هایی که فقط در ایران دیده میشود 0 203 kiumarsgamer
بازی Space Shooter 2.0 ساخت یکی از دوستام 0 235 kiumarsgamer
گزاش مالی Microsoft 0 255 kiumarsgamer
Microsoft در کمپانی Dell سرمایه گذاری می کند 0 189 kiumarsgamer
دختر مدونا از دست مادرش فراری شد +عکس 0 263 kiumarsgamer
موتور چند صد میلیونی هالیوودی در تهران 0 189 kiumarsgamer
دستشویی مختلط در تهران! 0 240 kiumarsgamer
با دیدن این عکس متوجه می شوید چرا پرویز پرستویی دوست داشتنی است! 0 239 mromidansari
جاده هایی با تونل های زیبا از درختان 0 231 mromidansari
بنـاهای عجیـب و غریـب در بورکینافـاسو ! 0 237 mromidansari
وقتـی یک شهـر یــخ بزنـد ... ! 0 215 mromidansari
آیا میتوانید سنّ این خانم را حدس بزنید؟ 0 256 mromidansari
امید انصاری بازدید : 428 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (1)

 

 

دانلود نرم افزار Advance Lie Detector برای آندروید

{پیشنهاد دانلود}-{مخصوص اعضا}

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها اینبار برای سری سیستم عامل آندروید نرم افزاری به نام Advance Lie Detector را تهییه و تدارک دیده است ، با نرم افزار جالب و واقعی Advanced Lie Detector Plus دروغ سنجی کنید. این برنامه بر اساس الگوریتم NATO کار میکند. هنگامی که میخواهید ببینید طرف مقابلتان دروغ میگوید یا خیر، با این برنامه شروع به ضبط صدای او کنید سپس برنامه با نمودار به شما نشان میدهد کجا دروغ گفته است. این برنامه بین 25 تا 100% دروغ را از استرسی که در صدای دروغگو وجود دارد تشخیص میدهد.

امید انصاری بازدید : 351 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (1)

 

 

دانلود نرم افزار App 2 SD Pro برای آندروید

{پیشنهاد دانلود}-{مخصوص اعضا}

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها اینبار برای سیستم عامل آندروید نرم افزای را به عنوان App 2 SD Pro را تهییه و تدارک دیده است ، با استفاده از نرم افزار قدرتمند App 2 SD Pro تمامی برنامه ها و بازی هایی که قابلیت انتقال به کارت حافظه را دارند را منتقل کنید. این کار باعث می شود تا سرعت گوشی شما پایین نیاید و همچنین در صورت خراب شدن گوشی برنامه ها و بازی های شما از بین نرود. این نرم افزار برای اندروید نسخه ۲٫۲ به بالا قابل اجرا است.

امید انصاری بازدید : 489 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار فایل منیجر برای سیستم عامل آندروید

{پیشنهاد دانلود}-{مخصوص اعضا}

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها ، اینبار برای شما نرم افزاری برای مدیریت سیستم عامل آندروید ، نصب نرم افزار ، تبادل لیست صوتی ، تبادل لیست تصاویر و ویدیویی ، توسط این نرم افزار میتوانید سیستم عامل آندروید را در کنترل خود بگیرید . امیدوارم رضایت شما را جلب کند .

امید انصاری بازدید : 499 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (2)

 

 

دانلود نرم افزار ‌Banner Gif Animation ورژن 5 با پشتیبانی فارسی

{پیشنهاد دانلود}-{مخصوص اعضا}

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها ، اینبار برای شما نرم افزاری برای ساخت بنر فارسی را آماده دانلود کرده است ، تبلیغات اینترنتی وقتی مفیدتر بوده و بازدهی بیشتری خواهد داشت که به جذاب ترین شکل ممکن طراحی شده باشد ، ضمن این که از حجم مناسبی هم برخوردار باشد چراکه بیش از نیمی از کاربران حتی چندثانیه را برای بازشدن یک تبلیغ کوچک وقت صرف نمی کنند. به همین منظور است که بیشتر طراحان وب و همچنین مدیران برای افزایش کارآیی و بازدید سایت خود معمولا از تصاویر با حجمی کمتر بهره می برند ، البته به این نکته هم توجه دارند که این حجم کم باعث کاهش کیفیت و جذابیت تصاویر تبلیغاتی نشود. فرمت GIF معمولا برای تبلیغاتی که در وب سایت ها رواج دارند می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ؛ این فرمت هم کیفیت مناسبی در ترکیب بندی رنگ ها دارد و هم این که به تناسب از حجم پائین تری هم بهره می برد ضمن این که با تقریبا تمامی مرورگرها ، سیستم عامل ها و به طور کلی کلیه نرم افزارها سازگاری دارد.
برای طراحی یک بنر تبلیغاتی ساده نیاز نیست از نرم افزارهای آن چنانی استفاده شود و بسیاری نرم افزارهای ساده هم می تواند راه گشا باشد.
Bannershop GIF Animator یکی از این نرم افزارهاست که علاوه بر قابلیت های کلی که در اکثر نرم افزارها هم موجود است به ساده ترین شکل ممکن کاربر را در طراحی یک بنرجذاب اما ساده و سبک یاری می دهد. این نرم افزار که از فرمت GIF به طور کامل پشتیبانی می کند قادر است تا به صورت پیشرفته عمل ویرایش را انجام دهد. همچنین قادراست تا با بهینه سازی تصاویر به میزان قابل توجهی در حجم صرفه جویی کند در حالی که به هیچ وجه کاهشی در کیفیت مشاهده نشود ؛ بسیاری از مراحل عملکرد این ابزار به صورت Wizard طراحی شده که همین مورد هم کمک زیادی در آسان بودن کار با نرم افزار خواهد داشت. Bannershop GIF Animator از واسط کاربری بسیار جذابی هم بهره می برد ؛ نکته قابل توجه در مورد این نرم افزار سازگار و هماهنگی خاص با نرم افزارهای قدرتمندی نظیر Corel Draw و Adobe Illustrator است که کار را برای حرفه ای های گرافیک هم آسان می سازد. برای این نرم افزار قابلیت های متفاوتی تعریف شده است که هریک از آن ها به نتیجه کار کمک می کنند ، کار تعریف حرکات و جا به جایی ها در یک انیمیشن GIF به سادگی هرچه تمام تر انجام می شود و به هیچ وجه نیازی به آموزش خاص نخواهد داشت؛ کاربرانی که هم می خواهند از این فرمت بهره ببرند و هم این که اطلاعات زیادی از نحوه کار با این گونه فرمت های و نحوه طراحی آن ها را ندارند Bannershop GIF Animator که نسخه 5 آن به تازگی ارائه شده می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

امید انصاری بازدید : 415 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار KM Player V3.00 Final برای کامپیوتر

{پیشنهاد دانلود}-{مخصوص اعضا}

 

توضیح : گروه اینترنی مشهدی ها ، اینبار برای بالا بردن سطح نرم افزاری سیستم شما نرم افزاری به نام KM Player V3.00 Final را آماده دانلود کرده این ، شما به وسیله این نرم افزار میتوانید تمامی فرمت ها را اجرا نمایید ، با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. اخیرا در نسخه های جدید امکان نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت هم فراهم شده است ؛ کاربرانی که فیلم های سه بعدی دارند می توانند حالا با بالاترین کیفیت به تماشای این گونه فیلم ها بنشینند ، امیدوارم رضایت شما را جلب کند .

امید انصاری بازدید : 425 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

دانلود فونت های سری B فارسی

{مخصوص اعضا}

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها اینبار برای شما گروه فونت های سری ‌B را آماده دانلود کرده است ، این بسته دارای 86 فونت میباشد ، امیدوارم رضایت شما را جلب کند .

امید انصاری بازدید : 421 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

دانلود فونت های اینگلیسی با طرح عاشقانه

{مخصوص اعضا}

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها امروز برای شما فونت های اینگلیسی که طرحی عاشقانه دارد ، در این بسته بندی ۳۸ فونت وجود دارد که میتوانید در تمامی ویندوز ها از جمله Xp , Vista , Se7en استفاده کنید ، امیدوارم رضایت شما را جلب کند.

امید انصاری بازدید : 407 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

دانلود نرم افزار PC Auto ShutDown + کرک

{مخصوص اعضا}

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها اینبار برای شما دوستان نرم افزاری را آماده دانلود کرده است که توسط آن میتوانید یستم خود را در زمان مشخص خاموش کنید ، امیدوارم رضایت شما را جلب کند .

امید انصاری بازدید : 361 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

دانلود گالری عکسهای پوستر روز مادر

 

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها ، اینبار برای شما کاربران عزیز پوستر هایی از روز مادر را تهییه کرده است ، امیدوارم رضایت شمارا جلب کند .

امید انصاری بازدید : 377 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (1)

 

 

دانلود کلیپ خنده دار حیوانات

{مخصوص اعضا}

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها ، اینبار برای کاربران عزیز کلیپ فوق العاده خنده دار حیوانات را آماده دانلود کرده است ، امیدوارم رضایت شما را جلب کند .

امید انصاری بازدید : 435 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

دانلود سخنرانی فوق العاده زیبای استاد مهدی دانشمند به نام توبه جوان

{پیشنهاد دانلود}-{مخصوص اعضا}

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها اینبار برای شما جوانان عزیز و دوست داشتنی ، سخنرانی استاد دانشمند را آماده دانلود کرده است ، در این سخنرانی داستان جوانی که غرق در گناه بوده و توبه کرده است و حضرت زهرا (س) دست او را گرفته و به سمت خدا برده است را از زبان جناب استاد دانشمند میشنوید ، امیدوارم رضایت شما را جلب کند .

امید انصاری بازدید : 284 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

 

 

دانلود مناجات زیبای امام حسن کاری از گروه مذهبی صافات مشهد

{پیشنهاد دانلود}-{مخصوص اعضا}

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها ، اینبار برای شما مناجات زیبای امام حسن (ع) که توسط گروه صافات مشهد تهییه و منتشر شده است را آماده دانلود کرده است ، امیدوارم رضایت شما را جلب کند .

امید انصاری بازدید : 262 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

 

دانلود سخنرانی حجت الاسلام نقویان به نام نقش دوست در شکلگیری شخصیت

{پیشنهاد دانلود}-{مخصوص اعضا}

 

 

توضیح : گروه اینترنتی مشهدی ها اینبار برای شما کاربران سخنرانی حجت الاسلام نقویان را که به نام نقش دوست در شکلگیری شخصیت را آماده دانلود شما دوستان قرار داده است ، این سخنرانی با کیفیت عالی و با حجم متناسب آماده دانلود میباشد ، امیدوارم رضایت شما را جلب کند .

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
بسم الله الرحمن الرحیم اینجانب امید انصاری ، مدیر کل این سایت میباشم. هدف این سایت ایجاد مکانی امن و معنوی برای ایجاد لحظه ای شادی حقیقی میباشد ، در این سایت میتوانید نیازهای علمی خود را برآورده سازید و برای برطرف کردن الباقی احتیاجات خود به انجمن سایت بروید و موضوع خود را در میان بگذارید. امیدوارم که استفاده درست از مطالب داشته باشید . امید انصاری - مدیریت سایت مشهدی ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره سایت چیه؟
    به نظر شما صفحه اصلي رو راه بندازيم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1153
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 4,527
  • بازدید کلی : 303,587